نینجاتیم
دانلود رایگان محصولات پرمیوم

دانلود افزونه ووکامرس اینستاگرام WooCommerce Instagram

0 92

WooCommerce Instagram نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که توسط آن قادر هستید تصاویر مرتبط با محصول خود را بر اساس هشتگ مورد نظر در صفحه محصول نمایش دهید. این افزونه با گرفتن هشتگ مرتبط با محصول شما اقدام به جمع آوری تصاویر مرتبط با محصول می‌کند و پس از آن به صورت گالری، تصاویر مورد نظر را در قسمت مشخص شده در صفحه محصول نمایش می‌دهد.

یکی از مهمترین راه های تبلیغاتی معرفی محصولات در اینستاگرام می باشد، ممکنه شما یک کانال تبلیغاتی و یا معرفی محصولات در اینستاگرام داشته باشید و همچنین یک سایت فروش همان محصولات در اختیار داشته باشید در این جا به فکر این می افتید که چگونه می توانم بین اینستاگرام و سایت خود ارتباط برقرار کنم. بهترین راه ارتباطی استفاده از افزونه ووکامرس اینستاگرام می باشد از طریق این افزونه وردپرس براحتی می توانید با استفاده از هشتگ اینستاگرام، تصاویر محصولات را در را نشان دهید.

wc instagram 1 دانلود افزونه ووکامرس اینستاگرام WooCommerce Instagram wc instagram 2 دانلود افزونه ووکامرس اینستاگرام WooCommerce Instagram wc instagram 3 دانلود افزونه ووکامرس اینستاگرام WooCommerce Instagram

چرا از اینستاگرام ووکامرس استفاده میکنیم؟

  • اینستاگرام می تواند یک بستر بسیار قدرتمند برای نمایش محصولات شما باشد.
  • دید فروشگاه خود را در اینستاگرام افزایش دهید.
  • کاتالوگ خود را در اینستاگرام بارگذاری کنید و پست ها و استوری های قابل خرید را ایجاد کنید.
  • با هدایت مخاطبان خود به صفحات محصول خود فقط با یک کلیک، فروش خود را افزایش دهید.
  • هشتگ های محصول را تعریف کنید تا به مردم اجازه دهید تصاویرشان را با آنها برچسب بزنند.
  • نحوه استفاده مشتریان از محصولات را در فروشگاه به نمایش بگذارید.
  • تنظیم آسان

فروش در اینستاگرام هیچ وقت آسان نبوده است. کافی است کاتالوگ خود را در اینستاگرام بارگذاری کنید، پست ها و استوری های قابل خرید را با برچسب زدن محصولات خود در آنها ایجاد کنید و مخاطبان خود را تنها با یک کلیک به فروشگاه خود هدایت کنید.

به هر اندازه که می خواهید کاتالوگ ایجاد کنید و آنها را با هر کشور یا مخاطب (ارز، محل مالیات و غیره) تنظیم کنید.
هر کاتالوگ منحصر به فرد است:

محصولات را فیلتر کنید تا دسته ها، وضعیت موجودی یا نوع آنها را در بر بگیرند.
تغییرات محصول یا فقط محصول متغیر را قرار دهید.
بسیاری از جنبه های دیگر اطلاعات محصول مانند MPN یا مالیات قیمت را تنظیم کنید.

ساخت کاتالوگ در افزونه WooCommerce Instagram :

کاتالوگ های خود را همیشه هماهنگ نگه دارید. محصولات را در فروشگاه خود اصلاح کنید و کاتالوگ های شما با تغییرات به طور مرتب به روز می شوند. همچنین می توانید برای ویرایش سریعتر، کاتالوگ ها را به قالب XML یا CSV صادر کرده و بلافاصله با آپلود این فایل به Facebook Business Manager، کاتالوگ خود را به روز کنید.

آموزش افزونه WooCommerce Instagram :

نصب این افزونه همانند سایر افزونه های وردپرس می باشد. پس از نصب افزونه از قسمت ووکامرس > پیکربندی وارد صفحه پیکربندی شوید و روی زبانه ادغام کلیک کنید. در تب اینستاگرام بر روی اتصال به اکانت اینستاگرام کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید و پس از تایید، به اکانت اینستاگرام خود متصل می شود.

حال از قسمت محصولات وارد یک محصول شوید در قسمت تنظیمات محصول گزینه ای به نام اینستاگرام خواهید دید.

در کادر هشتگ ، هشتگی که میخواهید در زیر محصولات نمایش داده شود را وارد کنید و صفحه را بروز رسانی کنید. به صفحه نمایش همان محصول رفته تصویر هشتک شده در قسمت زیرین محصول نمایش داده شده است. با کلیک بر روی تصاویر وارد صفحه محصول در سایت شما می شوند

در صورتی که افراد دیگر می خواهند تصاویر خود را در این صفحه محصول به اشتراک بگذارند میتوانند با هشتک ذکر شده ، تصاویر را به اشتراک بگذارند.

ارسال یک پاسخ